אירובי או כוח: השאלה הלא נכונה בתהליך ירידה במשקל

רוב האנשים שאני נתקל בהם נכנסים לחדר כושר עם מטרה ברורה: לרדת במשקל. נרשמים, מתמלאים במוטיבציה, מרגישים חיוביים, מעבירים את הכרטיס בכניסה ונכנסים פנימה. אתם מסתכלים שמאלה, שורה של הליכונים ואופניים. מסתכלים ימינה, מתקני כוח ומשקולות. ואז השאלה המתבקשת שעולה אצל כל מתאמן: מה עדיף?